2018. május 25., péntek

Pizzás sonkás sajtos csiga


Az általam annyira kedvelt Szafi free világos kenyérliszt és a Szafi reform csökkentett ch tartalmú kenyér és péksüti lisztkeverékkel készítettem pizzás sonkás sajtos csigát. Nagyon finom lett,csak eldeformálódtak sütés közben :))) de nagyon nagyon jó lett.
Ez a két liszt nagyon jó együtt. Már sok mindent készítettem belőle,legtöbbször ezt a receptet használom mindenre. Pl zsömle, hamburger zsömle, bagett, lángos és most a csiga.

Hozzávalók:

Tésztához:

140 gr Szafi free világos kenyérliszt
140 gr Szafi reform csökkentett ch tartalmú kenyér és péksütemény lisztkeverék
40 gr frissen facsart citromlé
4 gr himalája só
430 gr meleg víz
pici liszt a nyújtáshoz

Töltelék:

Ketchup
Pizza krém
100 gr sonka
150 gr reszelt trappista sajt
1 db hegyes erős paprika kockára vágva

Kenéshez 1 evőkanál ketchup és 1 teáskanál víz keveréke.

A kétfajta lisztet és a sót elkeverjük egy tálban majd hozzáadjuk a citromlé és a víz elegyét és gyors mozdulatokkal elkeverjük.A liszt magába szívja a vizet. Pihentetjük 15 percet ,majd liszttel szórt szilikon lapra borítjuk és téglalap alakúra nyújtjuk kb fél cm vastagra.
Megkenjük pizza krémmel és ketchuppal, tettem rá sonkát és reszelt sajtot majd, helyes erős paprikával szórtam meg. A hosszabb oldalánál fogva feltekertem és kb 2 ujjnyi vastag szeleteket vágtam. Sütőpapírral bélelt tepsibe teszem,lekentem ketchup és víz keverékével (tojással is lehet) és 200 fokon alsó felső sütésen 45 percig sütöttem.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése