2017. december 17., vasárnap

Káposzta saláta


Évek óta megvan ez a recept,és már nagyon régen csináltam,leginkább azért,mert reszelni kell a káposztát és azt nem szeretem,de van már késes aprítóm ami nagy segítség és apróra összevág mindent.Káposztás tésztához is így vágom össze a káposztát,a fene sem fogja reszelgetni.

Hozzávalók:

Kb 750 gr édes káposzta
3-4 szál nagyobb sárgarépa
2 fej hagyma
2 evőkanál mustár
kb 250 gr majonéz
1 nagy doboz (450 gr) tejföl
1 kis üveg Univer reszelt csemege torma
kevés cukor,só,bors

A káposztát,répát és hagymát nagy lyukú reszelőn lereszeljük vagy késes aprítóval aprítjuk. A többi hozzávalóból lényegében tartár mártást készítünk csak még a torma is megy hozzá.A tartár hozzávalóin lehet változtatni persze,ha valaki szárazabban szereti vagy szaftosabban stb. Én sacc/kb-ra írtam,nem méregettem.
Összekeverjük a reszelt zöldségekkel és hűjük,érjenek össze az ízek :)
Nagyon finom.Én fasírtot csináltam és ahhoz ettük.De magában is klassz étel.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése