2017. augusztus 3., csütörtök

Rakott cukkini


Mikor ha nem most?? Bizony...cukkini szezon van,kaptam és is 2 szép nagy példányt,tisztítva,magtalanítva 1600 gr volt a kettő együtt :)) nemrég rántva csináltam, azelőtt töltve, most rakva lett :)

Hozzávalók:

1600 gr tisztított cukkini feldarabolva
1 kg darált húsból pörkölt
2 csomag főzőtasakos rizs
3 csomag mozzarella sós lében (3*125 gr)
30 dkg trappista (reszelve a tetejére)

A pörköltet elkészítjük.A rizst megfőzzük majd összekeverjük a kész pörkölttel.

Egy nagy jénaiba tettem a cukkini egy részét ,megsóztam, tettem rá pörköltet majd az egyik mozzarellát karikára vágva.Ezt ismételtem még 3 szor tehát összesen 4 szer és a negyedik réteg tetejére már nem mozzarella került hanem csak  pörkölt van felül.A jénai tetejét rátettem.
Előmelegített 200 fokos sütőbe tettem alsó-felső sütésen hőlégkeveréssel 40 percre. Majd levettem a tetejét,rászórtam a reszelt sajtot és még 10 percre vissza toltam míg a sajt megpirul.
Melegen nem szeletelhető szépen,így én is csak másnap tudtam vállalható képet készíteni :))















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése