2017. június 18., vasárnap

Sajtos-túrós pogácsa Nativa lisztből


Egy új lisztet próbáltam ki,a Nativa süteménylisztet, de nem sütit hanem pogácsát csináltam belőle.
Nem recept alapján dolgoztam,hanem csak úgy saját fejből próbáltam valamit összedobni :) Volt itthon túró,sajt,közeli lejáratos Cottage cheese (szemcsés sajt), vaj.Úgyhogy ezekből kellett valamit kreálnom.Asszem sikerült.

Hozzávalók a tésztához:

400 gr Nativa süteményliszt (innen:egészségmarket)
100 gr reszelt trappista sajt
250 gr túró
200 gr Cottage cheese
200 gr teavaj
20 gr himalája só (innen:egészségmarket)
1 csomag dr Oetker szárított élesztő (vagy 25 gr friss)
1 db M-es egész tojás

Tetejére:

100 gr reszelt sajt
Magok
1 db M-es egész tojás (kenni)

A tészta hozzávalóit összegyúrjuk. Rizslisztezett szilikon lapon ujjnyi vastagra nyújtjuk,berácsozzuk késsel,és vagy pogácsa szaggatóval szaggatjuk vagy csak kockákra vágva tesszük tepsibe.
50 fokon 30 percet kelesztettem,majd kivéve megkentem tojással, reszelt sajttal szórtam ,néhányra magokat tettem.
Előmelegített 180 fokos sütőbe toltam és alsó felső sütésen 25 percet sütöttem.
Baromi jó íze van :) Olyan búzás...:)

Cottege cheese ha valaki nem ismerné...Lidlből

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése