2017. május 22., hétfő

Legjobb pizza


Sokféle pizzát csináltam már gluténmentesen,de mind közül ez a legjobb tészta. Természetesen a sokoldalú pita tészta receptje.Nagyon sokszor csináltam már,nem is tudom, hogy blogbejegyzés eddig miért nem készült :))

Hozzávalók a tésztához:

150 gr Nutrifree mix per pane liszt (innen:egészségmarket)
100 gr Mester család házi kenyérliszt (innen:egészségmarket)
210 ml meleg víz
1/2 cs szárított vagy 10 gr friss élesztő (én szárítottat használok mindig)
5 gr cukor
5 gr só
2 ek kókuszolaj (20 gr)

1 teáskanál szárított oregano (elhagyható)

A száraz hozzávalókat egy tálban elkevertem majd hozzáadtam a folyadékot is és robotgép dagasztószárával jól kikevertem.Enyhén lágy volt a tészta,de nem vészes,lisztezett sütőpapírra tettem görgettem erre-arra így mindenhol lisztes lett,ekkor tudtam nyújtani fél cm vastagra.Ezután papírral együtt egy tepsibe húztam a tésztát.

Lekentem pizzakrémmel és ketchuppal,tettem rá sonkát és gombakonzervet,végül reszelt sajtot.
200 fokos előmelegített sütőben alsó felső sütésen 25-30 percig sütöttem.Sütőfüggő.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése