2017. április 11., kedd

Aranygaluska Szafi free fánk lisztből


A Szafi liszteket lehet variálni,attól hogy fánk lisztkeverék simán jó belőle az aranygaluska is :) sőt nagyon finom :)
A tészta élesztőmentes, tejmentes, tojásmentes, szójamentes, gluténmentes. A sodót én tehéntejjel készítettem így az nem tejmentes.
A tészta a csomagoláson van de leírom :)

Hozzávalók a tésztához:

150 gr Szafi free fánk lisztkeverék
12 gr eritrit,de többet is elbír (Innen:egészségmarket)
5 gr reszelt citromhéj
5 gr frissen facsart citrom leve
csipet himalája só (Innen:egészségmarket)
160 gr meleg de nem forró víz
1 kupak vanília aroma

A száraz hozzávalókat összekeverjük majd mehet hozzá a citromlé,víz és aroma. Jól kikeverjük. 5 percet pihentetjük.Addig diót darálunk,én késes aprítóban szoktam.

Forgatáshoz:

100 gr darált dió
eritrit ízlés szerint (Innen:egészségmarket)
Kókuszolaj (Innen:egészségmarket)

Öntet:

2 csomag Haas sodó 6 dl tejben megfőzve 8 db süssina édesítő tablettával.
Vanília pudinggal is jó hígabbra készítve.

A tésztából rudakat sodortam és eldaraboltam,majd a kezembe golyókká formáztam.Olvasztott kókuszzsírban forgattam meg majd a eritrites dióban. Kókuszzsírral kikent négyszögletes üvegformába tettem egymás mellé,majd a tetejére is.Rászórtam a maradék diót.
210 fokos sütőben alsó felső sütésen 20 percig sütöttem.
Sodóval tálaltam :)













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése