2017. március 9., csütörtök

Lángos Glutenix csicseris kenyérporból


Sok-sok lángost készítettem már gluténmentesen,lisztet is többfélét használtam már,de szerintem ez az eddigi legfinomabb és legpuhább lángos :) A Hunorganic Kft. jóvoltából kipróbálhattam a legújabb lisztkeveréket,a Glutenix csicseris kenyérport.

Így készítettem:

Hozzávalók:

250 gr Glutenix csicseris kenyérpor
1/2 csomag szárított élesztő vagy 12 gr friss
5 gr só
5 gr cukor
20 gr kókuszolaj (innen:egészségmarket)
80 gr kéz meleg víz
130 gr natúr joghurt

A száraz hozzávalókat összekeverem egy keverőtálba,majd hozzáadom a vizet a langyos joghurtot és az olajat. Robotgép dagasztó szárával kikeverem.Hűtőbe tettem kelni mert én reggel 9 kor kevertem be és csak fél 1 kor kezdtem sütni.Hűtőbe is szépen megkel.Folpack fóliával takartam le.
Kókuszolajat forrósítottam,4 felé vettem a tésztát kanállal,majd olajos tenyerembe ellapogattam és a forró olajba tettem.Aranysárgára sütöttem.
Tejföllel kentem melybe tettem sót és fokhagymát,és reszelt sajttal szórtam meg.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése