2017. február 24., péntek

Tésztasaláta


Nagyon régen,évekkel ezelőtt még lisztérzékenységem előtt csináltam utoljára tésztasalátát,utána valahogy elfelejtődött :) pedig annyira finom :) sokszor készítettem.
Nem szoktam méregetni a hozzávalókat ilyenkor saláták készítésénél,de most megtettem,hogy pontos receptet tudjak írni.

Hozzávalók:

200 gr (szárazon ennyi) spagetti tészta,egyébként lehet más is
400 gr tejföl
150 gr majonéz
100 gr sonka apró kockára vágva
Fél kávéskanál bors
3 kávéskanál cukor vagy eritrit
100 gr paradicsom apróra vágva
100 gr paprika apróra vágva
150 gr karaván sajt nagy lyukú reszelőn reszelve,én most sima trappistát tettem bele,elfelejtettem venni füstölt sajtot.
Sót is lehet tenni bele,de én nem tettem mivel a sonka is sós volt és a sajt is.

A tésztát kifőzzük,és amíg a víz forr és a tészta fő addig a többi hozzávalót előkészítjük és összekeverjük.
Ha a tészta kész hideg vízzel leöblítjük és mehet a többi alapanyaghoz.Lehet állni hagyni,érlelni,de egyből fogyasztva is finom.Sőőőt nagyon finom :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése