2017. február 5., vasárnap

Pavlova torta


Húúú nagyon régen készültem már arra,hogy elkészítem a Pavlova tortát :) Ma épp nem volt dolgom,de valami sütiféle csak kellett így Angelika segítségével és receptjével megvalósítottam.
Angi receptje megtalálható a Gluténmentes konyha lisztérzékeny hétköznapok Facebook csoportban (aki tag csak az látja) itt.
Én így készítettem:

Hozzávalók:

3 szobahőmérsékletű M-es tojásfehérje
150 gr porcukor
5 gr kukoricakeményítő
1 teáskanál friss citromlé

Tetejére:

4 dl habtejszín
2 csomag Dr Oetker habfixáló

A tojásfehérjét felverjük lágy habnak,majd kanalanként hozzáadjuk a keményítővel elkevert porcukrot és keményre felverjük miközben hozzáadjuk még a citromlevet.
Én habzsákba tettem és 6 halmot mintáztam egy sütőpapírral kibélelt tepsibe.A közepére nem kell annyi hab,mert majd oda megy a töltelék.
150 fokos sütőben alsó felső sütésen 30 percet sütöttem,ekkor láttam,hogy gyorsan barnul,így levettem 100 fokra és még 10 percig sült.Ezután kikapcsoltam a sütőt,résnyire nyitottam az ajtaját és hagytam kihűlni a tortákat.Meg fog repedezni,sőt már sütés közben repedezik,de ennek így kell történnie.A sütési idő eltérő lehet,sütőfüggő.
4 dl habtejszínt felvertem 2 csomag Dr Oetker habfixálóval,habzsákba tettem és megtöltöttem a kihűlt tortákat.Pont elég lett a tejszínhab a 6 db tortához.
Tetejére fagyasztott erdei gyümölcsöt tettem. Gránátalmát akartam eredetileg,de nem volt itthon :(
Nagyon nagyon finom torta és tényleg nagyon egyszerű elkészíteni.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése