2017. február 21., kedd

Banánnal töltött piskótatallér


Egyik nap keresgéltem valami receptet,melyhez piskótatallér kell,ezen a banános sütin akadt meg a szemem.Amúgy is akartam sütni babapiskótát a sztracsatellához,így akkor tallér is készült :)
Tallérhoz recept itt nálam: http://pbetti30.blogspot.hu/2015/02/babapiskota.html

Hozzávalók a tallérhoz:

3 tojás
12 ek rizsliszt (250 gr)
(innen:egészségmarket)
7 ek cukor (140 gr)
1 vaníliás cukor
1 tk sütőpor


Úgy kell elkészíteni mint a piskótát.Fehérje felver,bele a cukrok tovább verni,bele a sárgája még mindig verni majd a sütőporos liszteket belekeverni de azt már fakanállal és nem robotgéppel.
Habzsákból nyomtam,180 fokon alsó felső sütésen 10 percig sütöttem.
 
Ebből az adagból van jó sok,én most csináltam babapiskótát és tallérokat is.

Egyéb hozzávalók:

Banán
Étcsoki kb 100 gr
Kókuszreszelék
Kókuszzsír 1 evőkanál
Lekvár

A piskótatallérokat vékonyan megkenjük lekvárral és két tallér közé teszünk egy banánkarikát majd fogvájót nyomunk bele,hogy egyben maradjon és lehessen a csokiba és a kókuszba forgatni.
A csokit felolvasztjuk 1 evőkanál olvasztott kókuszzsírral,megforgatjuk benne a már összetűzött tallérokat,ezután a kókuszreszelékben is.Én a kókuszreszeléket pohárba tettem,mert így sokkal egyszerűbb volt forgatni.
Lehet mindenhol csokis,de a tetejét ki is lehet hagyni.Én csináltam mindkét félét.
Hűtőbe tesszük dermedni.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése