2017. január 7., szombat

Sajtos kréker


Ismerősöm hívta fel a figyelmem erre a receptre :) így ma én is elkészítettem.Nagyon finom lett,kissé omlós a tésztája.
Csak 4 hozzávaló kell hozzá.Liszt,vaj,tojássárga és reszelt sajt.Ha nem olyan sós a sajt akkor az is mehet bele,én most tettem egy keveset.Nekem most 125 gr-os vaj volt itthon,így növeltem az adagot kicsit.

Hozzávalók:

125 gr hideg teavaj
125 gr Mester család süteményliszt (innen:egészségmarket)
125 gr reszelt trappista sajt
1 db M-es tojás sárgája

A hozzávalókat összegyúrjuk,hűtőben pihentetjük fél-1 órát. Attól függ mennyire lágy. Majd 2 felé vesszük a tésztát.Rizslisztezett szilikon lapon kinyújtottam kb 15-18 cm átmérőre,8 cikkre vágtam,sütőpapírral bélelt tepsibe tettem és egy vastag szívószállal lyukakat szúrtam bele,mintha sajt lenne.Nagyobb lyukat is lehet,mert nekem majdnem összenőtt :)
180 fokon alsó felső sütésen 12 percet sütöttem,vigyázni kell meg ne égjen,mert keserű lesz a sajt miatt.Sütőfüggő tehát akár hamarabb is készen lehet,mint az eredeti receptben,vagy később :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése