2016. október 20., csütörtök

Madártej


Imádom a madártejet,régen is csináltam és a minap megláttam amint Hajnikám elkészítette és nagyon megkívántam :)))
Most cukormentesen készítettem.

Hozzávalók a tejes részhez:

1,5 l tej
15 db süssina édesítő tabletta
25 gr Haas vaníliás pudingpor
4 db tojás sárgája

Hozzávalók a habhoz:

4 db tojás fehérje
70 gr eritrit (innen:egészségmarket)

A tejet az édesítővel feltettem forrni,kevés tejet vettem ki előtte,mert azzal kevertem össze a tojás sárgáját és a pudingport.Mikor forr a tej óvatosan beleöntöm a sárgáját miközben folyamatosan kavargatom,nehogy csomós legyen.Innen már hamar kész van,egyet rottyan és kész :) Kihűtjük.
A fehérjét kemény habbá verem majd apránként hozzáadjuk az eritritet még mindig robotgéppel verve.Ha kemény akkor egy tálra halmokat tettem egymástól távol és 1 percre mikróba tettem a legmagasabb teljesítményen.Így még nem próbáltam,de nagy találmány.Sokkal jobb mint a tejben vacakolni vele miközben a tej már odakozmál párszor :)
Ha kihűlt a tej akkor rátesszük a habot és reszelt csokival tálaljuk :)
Naggggyon finom,krémes lett :)


 Mikrózás után...








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése