2016. augusztus 23., kedd

Szafi free tortilla


Isteni tortillát készítettem Szafi free palacsinta lisztkeverékből :) annyi a különbség a palacsinta és a tortilla tészta között,hogy ebbe nem tettem eritritet így nem édes :) A csomagoláson lévő receptet használtam.
Tegnapról maradt sült csirkemell,így csak a tortillát kellett elkészíteni ami nem több mint 15 perc,majd beletenni salátaleveleket (nekem most zacskós volt itthon és abban volt többféle),a husit, paradicsomot (lehet hagymát és uborkát is de most nem tettem bele) és egy kis öntetet.Én most Hellmann's chilis szószt tettem rá.
Maga a tortilla gluténmentes, tejmentes, tojásmentes, szójamentes, kukoricamentes, rizsmentes és burgonyamentes.
A Szafi free palacsintaliszt megvásárolható az Egészségmarket oldalon.

Így sütöttem a csirkemellet tepsiben, pácoltam majd 30 percig alsó felső sütésen hőlégkeveréssel sült.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése