2015. március 16., hétfő

Sajtos rúd



Ez a recept még "búzás koromból" való,akkor sokat csináltam,el is neveztem "Igénytelen sajtosnak",mert tényleg nem igényel törődést.A hozzávalókat csak egybe kell borítani,gyúrni,nyújtani és sütni :)
Most próbáltam először gluténmentesen,ezért csak 25 dkg lisztből készült.

Hozzávalók:

25 dkg Mester süteményliszt (ez nem édes,minden sütihez jó) ,más liszttel változhat a súly
6 dkg margarin
6 dkg zsír
6 dkg reszelt sajt ( +még a tetejére is valamennyi)
1/2 csomag sütőpor
1 ek tejföl ( 30 gr)
1 tk só (5 gr)
1 tojás
Gyúrjuk,nyújtjuk kb 1 cm vastagra,derelyevágóval elvágjuk és sütjük.A tetejére reszelt sajtot szórunk.
180 fokon kb 20-25 percet sütni,a színén úgyis látni majd.
Egy gáztepsivel lett.






12 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jol nez ki Betti! Jot tesz a szemnek! :-)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jol nez ki Betti! Jot tesz a szemnek! :-)

    VálaszTörlés
  3. Normál lisztel is megadnád, vagy mellé zárójelben!! Köszi.

    VálaszTörlés
  4. Azért nem írom mellé mert ez gluténmentes recepteket tartalmazó blog de szívesen segítek. Normál búza liszttel is ugyanígy kell csinálni. Sütöttem már sokszor. Nagyon sokszor csak én 1 kg lisztből :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Betti! Rizsliszttel is működhet? köszi Roni

    VálaszTörlés
  6. Szia! Ez a recept működhet Schär mix c-vel vagy Nutri Free mix per Dolci-val is. Válaszodat előre is köszönöm ! Aliz

    VálaszTörlés
  7. Szia! Ez a recept működhet Schär mix c-vel vagy Nutri Free mix per Dolci-val is. Válaszodat előre is köszönöm ! Aliz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen szerintem mindkettő jó lesz hozzá :)

      Törlés
    2. Igen szerintem mindkettő jó lesz hozzá :)

      Törlés